tiistai 8. marraskuuta 2011

Kauan odotettu kapine

Nyt taisi Maijulle tulla joulu :)

Jeeee! Nyt mulla on tuo härveli!
Ja vähän taisi tulla taas muutakin tavaraa - mutta kaikki tosi tarpeellista - mutta osa on löytötorilta halvennuksella, ettäs tiiätte :)

EDIT: Voi rähmä! Nyt mulla on muutama kappale stansseja, joita en voikaan käyttää. Pitäis olla vielä joku lisäpalikka tuohon härveliin, eikä sitä ole ainakaan pääkaupunkiseudun Sinelleissä... aaaaargh! Eli näitä on odottamassa koekäyttöä :)

10 kommenttia:

  1. Onneks olkoon!!!! Nyt vaan sitten kovasti stansseja ostelemaan:))
    Mä leikin uudella puhelimellani, leiki sinä sitten tuolla!!

    VastaaPoista
  2. Hilkka: Juu, ostin tuossa tuon yhden ylimääräisen, pakettiin kuuluu 3. Ja postissa tulee joku päivä lisää muutama... mulle esitettiin loistava tarjous :) Uusilla puhelimillakin on kiva leikkiä, eli jatka sinä vaan :)

    VastaaPoista
  3. Onnea uudelle aparaatille!
    Tiedän tunteen, hankin vuosi sitten saman itselleni. Pikkuhiljaa olen hankkinut stansseja lisää, ovat vaan niin pirskatin kalliita.(no se on tietty suhteellista)Siis tekisi mieli ostaa niitä kerralla vaikka kuinka paljon mut tulee sit iso lasku... hiljaa hyvä tulee.

    VastaaPoista
  4. Onnea uudelle perheenjäsenelle ;-) maltatko nukkua ollenkaan. Varo vaan vie mennessään, aina haluaa lisää stansseja, kokemusta on.

    VastaaPoista
  5. Onnea uudesta laitteesta. Ei olleenkaan turha kapine ;)

    VastaaPoista
  6. Anitaa: Yritän hillitä, enkä aio ostaa paljonkaan - huom: en AIO :)
    tia: Kiitos! Maltoin nukkua, en ottanut viereen :)
    maiju: Kivalta tuntuu, kunhan jostain vielä löydän sen yhden ylimääräsen levyn, että voi käyttää noita ohkasia juttuja.

    VastaaPoista
  7. No voi Maiju, meinasin just laittaa että was hast du gemacht? Selvisihän se tuossa, siis kuka ei kertonut mitä tarvii koneen mukana olla??? Tai siis lisäksi ostaa!!! Odottavan aika on ainaski tuossa vaiheessa niiiiin pitkääää:))
    Hyvää viikonloppua kuiteskin:))

    VastaaPoista
  8. Nyt tuntuu vähän oudolta että joutuisit vielä jonkun lisälevyn ostamaan tavallisten stanssien leikkaamiseen???

    VastaaPoista
  9. Hei!
    Itselläni on kanssa tuo ihana Vempain ja siitäkin puuttui se yksi osa. Olen korvannut puuttuvan "lärpäkkeen" kokolattiamaton palasella, muovisella sellaisella =), ja stanssailut onnistuneet mielestäni hyvin ;o).

    -Irene-

    VastaaPoista
  10. Onnea uudelle lelulle-se on ihana-minä olen vaan tainnut vääntää liian lujaa-veivi on vähän vinossa--varmaan liikaa voimaa minulla--hih--

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!