tiistai 27. huhtikuuta 2010

Magnolia haaste # 13

Tällä viikolla mennään sanallisella haasteella: pinkki ja musta.

Päässä alkoi heti surrata kaikenlaisia ajatuksia. Onko mulla mustaa? Onko mulla pinkkiä? Mitä mulla olis?
No, kumpaakin löytyi sitten kai ihan tarpeeksi haasteen täyttämiseen.
Tällä kertaa tein tämmöisen "normimallisen" kortin, ihan vaan vaihtelun vuoksi. Kokeilin vähän tuommoista kulmaleikkuria (ensimmäinen laatuaan mulla). Olis vaan ollut paljon kulmia, oli niin kiva leikellä niitä :)  Kimalletta sorkin sitten sinne tänne- kulmiin, kukkiin ja tytön rusettiin.
Väritys on taas ihan hirvee! Miksei joku vois alkaa värittämään mulle näitä kuvia valmiiksi?
Onko vapaaehtoisia? :D


7 kommenttia:

  1. Kaunis pirteä kortti,kyllä pinkki ja musta sopii hyvin yhteen!
    Kiitos kun kurkit blogiani ja jätät ihania kommenteja:)

    VastaaPoista
  2. No niin maikku, nyt iskit ekalla oikeeseen:) (vitsi), mutta tää on tosi kaunis, ihanat noi kulmat ja sitten kun oot laittanu päällekkäin mustan ja pinkin samanlaisen<3

    VastaaPoista
  3. Nätti kortti! Kauniit nuo kulmat!

    VastaaPoista
  4. Kaunis kortti ja harjoittelemalla oppii ;-) kivan voimakkaat vastakohdat väreissä.

    VastaaPoista
  5. Kaunis kortti ja nuo koristeelliset kulmat on ihanat.

    VastaaPoista
  6. Ihana kortti!! Kaunis ja tyylikäs kokonaisuus!! =)

    VastaaPoista
  7. Ihanat nuo kulmat:) Tästä näkee miten hienosti sopii musta ja pinkki yhteen:) Kaunis kortti ja muista harjoitus tekee mestarin:))

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!