lauantai 29. toukokuuta 2010

Boordileikkuri -ongelma

Onko muilla ongelmia boordileikkurien kanssa?
Mulla on tämmöinen Fiskarsin boordileikkuri ja taistelen sen kanssa tukka pystyssä. Onkohan vika laitteessa vai käyttäjässä? Olen yrittänyt hellävaraisesti, rajusti, nopeasti, hitaasti ja kaikilla tavoilla ja jälki on tämännäköistä. Eikö se ole jostain syystä tarpeeksi terävä? Ikävästi taittaa yhdestä kohtaa mutta ei leikkaa kunnolla. Leikkuri on ihan uusikin, ei luulisi käytössä tylsyneen. Tavallista kopiopaperia vain olen sillä leikannut, ei ole siis liian paksuakaan tavaraa ollut.

Kertokaa, mitä olisi tehtävissä????

7 kommenttia:

  1. Kannattaisi varmaan antaa palaute suoraan Fiskarsille. Voisit saada uuden tilalle. Ei ole kokemusta mutta aina kannattaa yrittää.

    VastaaPoista
  2. Kokeile hiukan paksumpaa kuin kopiopaperi, ei kuitenkaan paksua kartonkia eikä kuitupaperia, jos ei auta laita palautukseen sieltä mistä ostit Fiskars on hyvittänyt ainakin minulle. Muistaakseni olisi 120 g mitä leikkaa.

    VastaaPoista
  3. Veikkaan , että paperi on liian ohutta.
    Mulla Marthan sydänboordileikkurin kanssa joskus samaa ongelmaa.
    koita teroittaa leikkuriasi leikkaamalla foliota, se voisi kans auttaa.

    VastaaPoista
  4. Mä olen kanssa kuullut ja kokeillutkin tuota foliota, se teroittaa kun sitä leikkailet. Jos ei jälki parane folion ja paksumman paperin myötä, on Fiskarssin tuotteilla takuu, joten palauta ostopaikkaan ja saat uuden!

    VastaaPoista
  5. Kiitos paljon teille kommenteista ja neuvoista. Olen kokeillut paksumpaa paperia ja tosiaan siitä tuli ihan hyvä. Eipä tullut itelle mieleen. Ehdin jo laittaa ostopaikkaankin viestiä ongelmasta, ovat kyllä lukeneet postin mutta mitään ei ole vastattu..... Ehkä tää tästä, pitää sit välillä folioo leikella ja niitä paksumpia papereita. Kiitos vielä!

    VastaaPoista
  6. Laitan minäkin vielä lusikkani soppaan; Uudet Fiskarsin leikkurit leikkaavat jopa 180 g kartonkia ongelmitta, paperia ei niinkään :)

    VastaaPoista
  7. Maaret: Kiitos, että lusikkasi laitoit soppaan mukaan :) Paksumpi paperi tosiaan meni ihan hyvin. Missään vaan en ole nähnyt kerrottavan, ettei ohut paperi toimi noissa, päinvastoin on varoiteltu ettei liian paksua yritä...
    Täällä kannatti kysellä, mä tiesin, että auttajia ja tietäjiä löytyy :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!