torstai 13. toukokuuta 2010

Magnolia haaste # 15

Luonnoksen mukaan mennään tällä kertaa.
Ei tullut oikein mieleinen tästä. Siks toiseks mulla on nyt joku ongelma noiden liimausten kanssa. En tiedä onko vika teipissä vai johtuuko se tuosta kartongista joka ei ole ihan sileä. Joka tapauksessa tämä on jo toinen kortti, jonka olen saanut valmiiksi ja kun katson sitä seuraavana päivänä, niin liimauskohdat "irvistää"... Kummassakin käytin samaa teippiä ja samaa kartonkia. Harmittaa vietävästi. Sitten olen joutunut tunkemaan liimaa sinne väiin, josta johtuen jotkut paperit vetää vähän kuprulle. Seuraavaan korttiin otan sileää kartonkia ja taas uuden teipin, niin katotaan miten käy. Kyllä se siitä!

5 kommenttia:

  1. Ihanat värit, ihana leimasin ja ihanat noi yläkulman koristeet. Onko ne ostettuja vai ootko ite kuivannut jotain ja mitä? Laitathan vastauksen mun blogiin..

    VastaaPoista
  2. maiju toi on magee toi kortti,ihanat värit ja ei haittaa pienet kuprut mitään mulla on yleensä vika teipissä jos niin käy:)

    VastaaPoista
  3. WAU!!! Megamagee kortti!!! Tosi ihanat koristeet!! =)

    VastaaPoista
  4. Ihana jellonakortti :) Kivat nuo koristukset ja upeat värit kortissasi, tykkään!

    VastaaPoista
  5. Outi: Vastausta laiteltu.
    Annennäpräilyt: Tässä ne kuprut ei näy, koska vielä kuvausvaiheessa kaikki oli hyvin :)
    SannaS: Tiimarin penkojaisista joku 50 centin pussukka, jossa luki "koristeet". Kauheelle ne haisee, en tiiä oikeen mitä ovat.
    Carola: Kiitos! Jotenkin tykästyin itekin.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!